Четвер
14.12.2017
09:10
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Запрудянське НВО "ЗОШ І-ІІІст. - дитячий садок"
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Психологічний радник [3]
Батьківська сторінка [3]
Фізкультура і спорт [2]
Інноваційні технології [1]
Правова освіта дошкільнят [3]
Національно-патріотичне виховання в дитячому садку [2]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Дошкільний заклад » Правова освіта дошкільнят

Інтегроване заняття з правового виховання
28.01.2017, 16:54

Інтегроване заняття з правового виховання «Добро врятує світ»

Програмовий зміст: вчити розмежовувати «Я маю право» і « Я не повинен»; сприяти розвитку почуття власної гідності; продовжувати вчити дивитися на світ доброзичливо і чуйно. Закріпити правила поведінки в різних ситуаціях; розвивати мовлення; виховувати позитивне ставлення до своїх товаришів.

Обладнання : інформаційний стенд «Права дитини»; набір сюжетних картинок до статей «Конвенція ООН про права дитини» оповідання «Квітка – семицвітка»; клей, ножиці, кольоровий папір , альбомний папір,

                                                     Хід заняття


Добрий день , вам, добрі люди. 
Хай вам щастя й доля буде, 
Не на день і не на рік, 
А на довгий-довгий вік. 
Вихователь: Зараз ми пограємо у нову гру. Один два три почали. Чому ви не граєтесь? Гра нова і цікава. Починайте грати. Що таке, ви не знаєте правил гри? А навіщо нам правила? 
Діти: 
- Щоб могли разом гратись, 
- Щоб гра була цікавою і веселою, 
- Щоб не кривдити, не травмувати один одного. 
Вихователь: Сьогодні ми поговоримо про найголовніші правила, що були придумані для всіх людей. Ці правила називаються « Права людини». Адже кожна людина - це найцінніший скарб, кожен з нас особистість, і саме такої людини, як ви, більше на землі нема і не буде. Ми говоримо: права дитини .А хто така дитина? 
Це людина, якій ще не виповнилося 18 років. 

У неньки народилося дитя, 
Дитя моє ! Бог дав тобі життя, 
І щоб ніхто не заподіяв шкоди 
Тобі, малесенький громадянине, 
Бог дав закони нашого народу. 
- Хто може дати нам закони?—(наша держава) 
- Діти , кожна держава повинна піклуватись про своїх громадян: про чоловіків та жінок, багатих і бідних. Про людей усіх національностей. Будь-якого кольору шкіри, в тому числі про маленьких громадян. У кожній демократичній державі є Конституція, яка захищає людину, гарантує її права. 
Виховватель: А що таке Конституція? 
Конституція - основний Закон будь - якої держави. У ній записано усі правила , з якими повинні жити люди цієї країни. І правила ці ні в якому разі не можна порушувати! Але в дітей є своя Конституція - вона називається «Декларація прав дитини». 
«Декларація прав дитини»  дуже важливий документ, в якому визначені права. 
Вихователь:  Ось подивиться на ці два малюнки. Скажіть , хто зображений на них? (дорослі люди і дитина) 
Чим схожа доросла людина і дитина? 
Діти: 
- Однакова будова тіла, 
- Вміють розмовляти, 
- Думати, 
- Ходити , бігати. 
Вихователь: Чим відрізняються? (зовнішністю,  зростом,  віком, обов`язками (дорослі працюють, заробляють гроші)
Вихователь: Дорослі можуть захистити себе , а вам потрібна допомога і піклування рідних , їх захист, тому що ви ще маленькі. В нашій країні права дітей захищає держава. Що таке права дитини? 
- Право на любов і піклування 
- Право на життя 
- Право на власну думку 
- Право на особисте життя 
- Право на освіту 
- Право на медичну допомогу 
- Захист від насильства 
- Право на повноцінне харчування 
- Право на ім`я, прізвище .

Вихователь: У «Конвенції ООН» про права дитини наша держава намагається захистити дітей від голоду, насильства, , своєчасно надати медичну допомогу, надати місця для навчання та виховання та ін..Треба вірити, що коли творити добро , то воно добром і повернеться, Добро врятує світ.

З чого починаються добрі справи? З найпростішого: поступитися місцем у транспорті літній людині; допомогти малюкові підвестися, якщо він ненароком упав, змайструвати годівничку для птахів, доглянути деревце. Отже , добро починається з кожного з нас. І найперше – з доброї посмішки, доброго слова, доброго вчинку.

Д/г. «Добре і погано»

Мета: розширювати знання дітей про їхні права; сприяти розвиткові уміння робити правильний вибір; розвивати вміння бачити в кожній людині щось позитивне, виховувати бажання робити добрі справи.

                                                          Хід гри.

Вихователь: Перед вами лежать картки на яких зображено погані вчинки.

  • Які погані вчинки можна виправити за допомогою цієї картки?

Діти нагадують «героям», які роблять не зовсім добрі справи, про тих хто поруч із ними й страждає від їхніх вчинків. А потім виправляють погані вчинки « героїв» за допомогою маленьких карток, що ілюструють правильні, хороші вчинки.

Вихователь: А хто знає прислів’я про добрі справи?

  • Життя дано на добрі справи.
  • Хто швидко допоміг,той допоміг двічі.
  • Добре слово краще за пряник медовий.
  • На світі все минеться, а добре слово минається.

Вихователь: Діти, ось погляньте на картинку, що на ній зображено?(вихователь показує картинку на якій зображено дітей з дитячого будинку)

Запитання.

  • Чому ці діти в дитячому будинку?
  • Як можна допомогти дітям з дитячих будинків?
  • Що дають такі заклади дітям – сиротам?

Вихователь: Я пропоную нам теж допомогти нашим діткам з дитячого будинку і виготовити для них будиночки, бо кожна дитина має право на житло.

Діти виконують аплікацію «Будиночок зі смужечок». Вихователь показує дітям зразок будинку, і нагадує послідовність виконання роботи. Діти самостійно виконують роботу.

Підсумок.

Чому так кажуть: «Добро врятує світ»?

Чому люди роблять добрі справи?

Наведіть приклади ваших добрих справ.

Категорія: Правова освіта дошкільнят | Додав: Валя
Переглядів: 146 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites