Понеділок
16.09.2019
18:33
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Запрудянський комунальний заклад освіти
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Сторінка психолога [15]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Сторінка психолога

У розділі матеріалів: 15
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

16 днів проти насильства

Сторінка психолога | Переглядів: 114 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 11.12.2017 | Коментарі (0)

«Швидка допомога» при взаємодії батьків з гіперактивною дитиною

Сторінка психолога | Переглядів: 148 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 19.01.2017 | Коментарі (0)

Притча про життя

 

Сторінка психолога | Переглядів: 93 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 19.01.2017 | Коментарі (0)

БАТЬКИ РОЗЛУЧАЮТЬСЯ: ЩО РОБИТИ?

Сторінка психолога | Переглядів: 151 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 19.01.2017

Поради батькам майбутніх першокласників

 

Сторінка психолога | Переглядів: 130 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 01.12.2016

      Для молодшого школяра працюючий в школі психолог виступає найчастіше як ще один вчитель, взагалі дорослий, який може (має право) щось спитати, дати завдання і т. д. і т. п. Молодший школяр по суті ще не виступає безпосереднім заказником в системі шкільної психологічної служби; його потреби в психологічній допомозі опосередковуються вчителями, батьками, адміністрацією школи.    Старший школяр, навпаки, прямо і безпосередньо звертається до психолога, як дорослий до дорослого, за допомогою, порадою. Цей перехід відбувається в середніх класах школи і представляє собою важливий момент в розвитку системи відносин між учнями і шкільним психологом. Проміжковою формою, характерною для підлітків, є групове звертання до психолога, коли, наприклад, приходять дві-три товаришки порадитись по якійсь спільній справі чи кожна по своїй, але хочуть "розмовляти” тільки всі разом. Треба сказати, що якщо проблема індивідуальної консультації достатньо добре відпрацьована в спеціальній 

Сторінка психолога | Переглядів: 135 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 26.11.2016

         Анотація: заняття з елементами тренінгу для молодших підлітків та їх батьків спрямоване на покращення стосунків між членами родини, підвищення психологічної компетентності батьків. В ході заняття використовуються вправи, які сприяють створенню позитивного психологічного клімату, та емоційному зближенню батьків і дітей.

       Мета: cприяння розвитку ефективної взаємодії між дітьми та батьками.

          Завдання: посилення ролі сім'ї в виховному процесі,  покращення стосунків    між дітьми та батьками, підвищення психологічної компетентності батьків.

         Обладнання: класна кімната, дошка, кольорові олівці, фломастери, аркуші паперу А-4, плакат, на якому намальована яблуня,  картонні кольорові квітки на кожного учасника, картонні яблука: зелені – по кількості дітей, червоні – по кількості батьків, аудізапис музики для релаксійної вправи, маркери, конверти з завданням.

         Форма проведення: тренінгове заняття для молодших підлітків та їх батьків.

         Тривалість заняття: 1,5 год. 

Сторінка психолога | Переглядів: 137 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 26.11.2016

Мета: підвищення рівня обізнаності вчителів 1-х класів щодо особливостей протікання адаптаційних процесів 6-річних першокласників. 

Завдання: 
- розкрити зміст поняття "адаптація"; 
- розглянути психофізіологічні особливості шестирічних першокласників4 
- визначити причини шкільної дезадаптації; 
- простежити взаємозв’язок між особливостями протікання адаптаційного періоду та подальшим соціальним визначенням дитини у шкільному житі, успішністю в навчанні, формуванні активної життєвої позиції. 

Цільова група: вчителі 1-х класів. 

Сторінка психолога | Переглядів: 150 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 26.11.2016

1. Знайомство. Метод „Незакінчене речення”

Назвіть своє ім’я.

Що ви найбільше цінуєте в людині, товаришеві?

2. Ознайомлення з програмою „Життя без гачка”.

Робота програми спрямована на вирішення таких завдань:

-         оволодіння конкретними психологічними знаннями;

-         розвиток здатності адекватного і найповнішого пізнання себе та інших людей;

-         забезпечення засобами самопізнання;

Сторінка психолога | Переглядів: 138 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 26.11.2016

Тема : «Конфлікт».

Мета : Допомогти уникнути небажаних ситуацій і стресів.

 

Хід заняття

1.     «Моє імя» (знайомство).

2.     «Мої  3 позитивні риси характеру».

3.     Обговорення з аудиторією «Конфлікт для мене – це…».

4.     Пропозиції своїх варіантів розв’язання конфліктів.

5.     Проговорення «Що я відчуваю, коли сварюся, конфліктую?»

6.     Обговорення наслідків конфлікту…

7.     Варіанти розрядки агресії після конфлікту:

а) «Порожній стілець»,

б) невербальна вправа на виведення агресії -  «Ха!».

     8. Стаття із журналу «Психолог» - «Життя – це вічний пошук».(Зачитування і обговорення).

9.     Тест «На врівноваженість».

Сторінка психолога | Переглядів: 146 | Завантажень: 0 | Додав: Валя | Дата: 26.11.2016

1-10 11-15
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites