Четвер
14.12.2017
09:08
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Запрудянське НВО "ЗОШ І-ІІІст. - дитячий садок"
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Звіт директора [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Звіт директора » Звіт директора

2016-2017 н.р.
12.06.2017, 10:53

Доповідь

директора Запрудянського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Довгаль Людмили Петрівни

 

1. Загальні відомості про заклад Запрудянського навчально-виховного об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІступенів – дитячий садок»

- загальноосвітній навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття дошкільної, базової середньої, повної загальної середньої освіти (школа І-ІІІ ступенів).

Всю роботу закладу направлено на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови в Україні», «Національної доктрини розвитку освіти в Україні», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Положення про навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад».

Зарпрудянське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» як заклад Запрудянська середня школа розпочала свою діяльність в 1971 році. В 2001 році розпорядженням Київської облдержадміністрації від 22.02.2001 року №82 «Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів Київської області на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання», розпорядженням Рокитнянської районної адміністрації №231 від 21.08.2001 року «Про реорганізацію Запрудянської ЗОШ І-ІІІ ступенів у навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Функціональні обов'язки дирекції навчально - виховного об'єднання затверджені наказом від 31.08.2016 року «Про розподіл функціональних обов»язків між адміністрацією навчально-виховного об'єднання».

  • НВО мова навчання - українська, вивчається англійська. Навчання однозмінне, режим роботи - п'ятиденний, структура навчального року семестрова, заняття розпочинаються о 8.30 годині. Навчальний рік тривав з 01 вересня по 26 травня.

 

  1. Кадрове забезпечення

Заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами. Педагогічний колектив школи складається з 19 педагогів, з них основних працівників - 19.

Вищу освіту мають - 14 педагогів ( 74 %). Фахова освіта 5 педагогічних працівників відповідає займаним посадам, 1 вчитель (Краєвська Н.О.) працює не за фахом.

За статтю - 16 жінок (84 %), чоловіків – 3 (16%). Середній вік педпрацівників - 45 років.

Спеціалістів вищої категорії - 11 (58 %), спеціалістів І категорії – 1 (5 %),

спеціалістів II категорії- 2(11%), спеціалістів - 5 (26 %).

 

  1. Методична робота

В 2016–2017 н.р. педагогічний колектив продовжує роботу над реалізацією науковометодичної проблеми «Упровадження інноваційних методів навчання в практику роботи навчального закладу» (3-й рік навчання).

У контексті науково-методичної роботи реалі­зується розробка стратегічного, перспективного й поточного планування.

Основними завданнями методичної роботи якої були:

- створення умов для рівного доступу якісної дошкільної освіти у сільській місцевості;

- забезпечення принципу наступності між дошкільною освітою та початковою школою;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з особливими потребами;

- посилення роботи щодо профілактики бродяжництва, скоєння злочинів та правопорушень, бездоглядності серед неповнолітніх;

- розвиток особистості дитини з високим рівнем духовності та національної свідомості;

- забезпечення подальшого розвитку учнівського самоврядування, розвитку громадської активності, організації здорового способу життя учнівської молоді;

- урізноманітнення форм науково-методичної роботи з педагогічними кадрами навчального закладу.

Цілеспрямована робота педагогічного колекти­ву над науково-методичною темою виступає одним із домінуючих чинників примноження перспектив­ного педагогічного досвіду.

Досвід учителів, які мають власні методичні розробки, узагальнено на рівні навчального закладу, району.

Методична рада школи впродовж року координує діяльність усіх методичних структур за темою з урахуванням результатів діагностики та визначеного нею різного рівня професійної майстерності педагогів, диференційованого підходу до їх потреб, що визначало зміст діяльності основних ланок управління методичною роботою у навчальному закладі.

У системі методичної роботи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи. Груповими формами роботи була робота шкільних методичних об’ єднань.

На початку року була створена науково-методична рада школи на чолі з заступником директора з навчально-виховної роботи Коновал Л.М. До складу її ввійшли заступники дирек­тора з навчально-виховної роботи, голови методичних об'єднань: Сиротенко В.В.- керівник ШМО початкових класів, Скобля Т.М.- керівник природничо–математичного циклу, Могиленко І.А.-керівник суспільно-гуманітарного циклу, Кириленко А.О.- керівник технологічно-естетичного циклу, Лисенко В.М.- керівник ШМО класних керівників.

 

Методичною радою школи проводилися засідання, на яких розглядалися інструктивно-правові документи, методична література, затверджувалися адаптовані програми, олімпіадні завдання, надавалися індивідуальні консультації.

Певні знання і поради з даної проблеми педагоги школи отримують через роботу шкільних методичних об’єднань, які є головною формою роботи школи. Методичне об’єднання вчителів початкових класів провели тиждень педмайстерності. За цей період вчителями були проведені ефективні заходи, що сприяли підвищенню фахового рівня педагогів. Головою методичного об’єднання Сиротенко В.В. вивчався період адаптованості першокласників до навчання в школі, проводилися обговорення інструктивно-методичних документів, відвідувалися заняття вихованців дитсадка, які зараховувалися до 1 класу. Вихователем дитячого садка Редькою Л.М. були проведені дошкільні відкриті виховні заходи.

Вчителі методичного об’єднання математично-природничого циклу під керівництвом голови МО Скоблі Т.М., взяли участь в щорічному конкурсі «Птах року» (вч. Скобля Т.М.), провели місячник природоохоронної роботи, де проводилося День зустрічі птахів та Свято квітів в 1-11 класах (вч. Скобля Т.М.).Активно проводили роботу в 2016-2017 н.р. і члени методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Брейн-ринг, виставку рефератів та доповідей про мову провели Карапота О.В., Линник В.Г., Довгаль Л.П.. Був проведений тиждень української мови та писемності, взяли участь у конкурсах укр. мови ім. Петра Яцика, , проведена бібліотечна година, свято–казка в 5 класі , гра « Лінгвістично-літературний експрес» (вч. Карапота О.В.).

Вчителями української мови проведені вікторини,конкурси до місячника української мови.

Вчитель іноземної мови (Могиленко І.А.) дообладнала кабінет, заповнила його методичною літературою, схемами, таблицями. Провела предметний тиждень з іноземної мови , де були: виставка стінних газет, конкурс читців-декламаторів, свято англійського алфавіту (1-4 класи), свято «Halloween», лекторій про відомих людей Великобританії та США (8-11 класи). Вчителем історії та правознавства (Коваленко С.П.) було проведено зустрічі з працівниками юстиції Рокитнянського району та ряд заходів по правових знаннях, а також тиждень правових знань. Це і виставка спеціальної літератури підібраної бібліотекарем Костюк Н.С. брейн-рингу між 9-11 класами, зустрічі з працівниками внутрішніх органів.

Тиждень образотворчого мистецтва, проведений Бурою К.С. закінчився виставкою малюнків «Світ очима дітей».

Учні нашого закладу активно приймали участь у Всеукраїнських конкурсах. Так, Лисенко О., учень 3 класу, зайняв ІІ місце у І етапі конкурсу«Діти без корупції»в номінації «Живопис»; Лисенко К., учениця 4 класу, зайняла І місце

за роботу «Київщина без корупції» у номінації «Журналістика»-І вікова категорія(кер. Коновал Л.М.); І місце зайняв Тельчак В., учень 10 класу за роботу «Як позбутися корупції»(кер.Карапота О.В.). Костюк С., учень 9 класу, зайняв ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» в номінації «Пейзаж» за роботу «Природа мудра все створила мовчки» та в номінації «Портрет» за роботу «Нехай підождуть невідкладні справи», (кер. Довгаль Л.П.).Марчук Д., учениця 2 класу зайняла ІІІ місце уВсеукраїнському конкурсі «Космічні фантазії»,напрям «Образотворче мистецтво» за роботу «Космічний всесвіт».Члени гуртка «Краєзнавець» нагороджені за роботу «Доба козаччини в селі Запруддя»(кер. Карапота О.В.).

Кожне методичне об’єднання випускає свою стінну газету під певною назвою, де висвітлюються цікаві теми з предмета чи то дати. Ця інформація цікавить учнів навчального закладу.

Масовими формами роботи були інструктивно-методичні наради, де розглядалися інструкції, листи МОН України та методичні рекомендації; предметні тижні, де проявлялася спільна робота учителів, вихователів та учнів і дошкільнят де видно інтерес дітей до предмета; наради при директору, де розглядалися робочі питання; семінари-практикуми, де вчителі та вихователі мали змогу показати свою творчість та передати свій педагогічний досвід.

Атестації педагогічних працівників минулого навчального року підлягало два

вчителі. Адміністрація закладу детально вивчила систему роботи вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році. Звіти вчителів про роботу над

дидактичною проблемою заслуховувались на засіданнях педагогічних рад. Відповідно до річного плану роботи навчального закладу видано накази про

стан викладання та рівень знань учнів з предметів, які викладають дані вчителі. Підвищенню та удосконаленню методичної майстерності вчителів сприяла чергова атестація, внаслідок якої підтвердили відповідність раніше присвоєних кваліфікаційних категорій, а саме:

Могиленко І.А.– учитель англійської мови ри,– відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;

Бура К.С.- учитель початкових класів–відповідає раніше присвоєному 9 тарифному розряду та званню «старший учитель». Вчителями, що атестувалися було представлено на районну методичну раду посібники та досвіди роботи

Курси підвищення кваліфікації пройшли 4(80% )вчителів, які повинні були пройти курсову перепідготовку у 2016-2017 навчальному році. Вчитель початкових класів, Сиротенко В.В. відмовилась від проходження курсів,що становить 20 % .

Організація навчально-виховного процесу принесла такі результати.

У 2016-2017 навчальному році в навчальному закладі було продовжено універсальний профіль, у 8 класі допрофільна підготовка з історії.

У закладі наявні всі необхідні законодавчі, нормативні, методичні матеріали, які регламентують проведення атестації. Дирекція НВО велику увагу приділяє проведенню атестації педпрацівників, відповідно до Законів України «Про освіту» ( ст.54), «Про загальну середню освіту» (ст.27) та типового положення про атестацію педагогічних працівників України., що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді. Вся робота з атестації здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності вчителя шляхом проведення контрольних робіт, тестування, відвідування уроків, позакласних заходів, здійснення аналізу освітнього процесу з урахуванням думки батьків, учнів.

Навчально-виховний процес в дитсадку здійснюється за програмою навчання та виховання дітей дошкільного віку. Навчально-виховна робота з дітьми планується на кожний день і проводиться відповідно до режиму дня, на організованих заняттях, в процесі режимних моментів.

  • у роботі дитячого садка є стовідсоткове охоплення підготовкою до школи дітей 5-річного віку. Розклад занять складений з урахуванням вікових особливостей дітей, згідно рекомендованих програмою.

Підвищенню фахового рівня педагогів сприяють курси підвищення кваліфікації. Курсова перепідготовка та атестація проходять своєчасно.

Здійснюється діагностична потреба у формах курсів та формування заявок на її основі. У відповідності до замовлення про проходження курсів підвищення кваліфікації на базі КВНЗКОР, з метою вдосконалення свого фахового рівня педагогів проходять згідно плану фахові, авторські та проблемно-тематичні курси.

  1. Матеріально-технічна та навчально-методична база

Навчально - виховне об'єднання знаходиться в пристосованому одноповерховому приміщенні, яке включає в себе 4 класні кімнати, 2 групові кімнати для дошкільних груп, 2 спальні, бібліотеку, кабінет директора, їдальню, кабінет медсестри, актову залу, музей, окремий вихід.

Стан приміщення відповідає державним санітарним правилам та нормам.

Приміщення коридорів, класних кімнат, та ігрових кімнат для дошкільників естетично оформлені, озеленені, затишні, завжди чисті.

Пришкільна територія включає в себе ігрові та спортивні майданчики, клумби.

В закладі створені всі необхідні умови для дотримання правил ТБ та ОП, є в наявності весь необхідний пожежний інвентар. Вся робота з ОП проводиться відповідно Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу, розробленого на основі Положення, затвердженого МОН України 01.08.2001 р. № 563.

Забезпечення здорових і безпечних умов праці здійснює директор. Наказом

від 30.08.2010 р. № 37 «Про затвердження відповідальних осіб за організацію роботи з охорони праці» призначаються особи, що відповідають за збереження життя та здоров'я вихованців під час навчально-виховного процесу.

Для всіх категорій працівників розроблені посадові інструкції, інструкції з охорони праці, ведеться їх облік і видача в спеціальних журналах.

Порядок розслідування та облік нещасних випадків з працівниками проводяться відповідно Положення про порядок розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого Постановою КМ України від 21.08.01 р. № 1094.

Порядок розслідування та облік нещасних випадків з учнями і вихованцями проводиться згідно Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах, яке затверджене наказом МОН України від 31.08.01 р. № 616.

Проводиться атестація відповідальних осіб, навчання та перевірка знань працівників з ОП та ТБ, інструктажі. Щороку складається акт готовності школи до нового навчального року. Є наочність з техніки безпеки, створені безпечні умови праці та навчання.

Щороку укладається угода між адміністрацією та профспілковим комітетом по забезпеченню трудових та соціальних гарантій, в якій зазначаються обов'язки обох сторін по виконанню даної угоди.

Заклад забезпечено чинними навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України, чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів навчального плану.

Всього підручників 1927, художньої літератури - 12465, словників - 89, довідників,енциклопедій -126, методичної літератури - 273 , універсальної-6.

Для розширення фонду бібліотеки школи оголошується акція «Подаруй бібліотеці книжку», проводяться благодійні акції серед батьків та учнів.

Свою діяльність школа будує на основі нормативно-правових документів, які відповідають вимогам чинного законодавства про освіту, Правил внутрішнього розпорядку, введених наказом по школі, Правил для учнів.

Робочий навчальний план закладу складений на основі типових навчальних планів ЗНЗ.

Варіативна складова використовується повністю, години розподіляються доцільно.

В закладі проводиться попередня робота щодо планування варіативної частини навчального плану. Анкетуються учні, батьки, вивчаються пропозиції учителів.

Стан виконання варіативної частини робочого навчального плану та ефективності використання годин аналізується та контролюється директором двічі на рік, вкінці кожного семестру.

Розклад навчальних занять згідно рецензії санепідемстанції відповідає педагогічним і санітарно-гігієнічним вимогам та вимогам ОП.

Організація харчування учнів здійснюється відповідно до наказу по школі від р. № «Про організацію харчування учнів навчального закладу у 2016-2017 н.р.», яким призначено відповідальних за організацію харчування. Затверджено список учнів, що забезпечуються безкоштовним гарячим харчуванням, що мають статус малозабезпечених та діти учасників АТО. Учні 1-4 класів харчуються один раз на день, дошкільнята - двічі. Встановлюється чіткий графік отримання обідів, створюється комісія для контролю за організацією якісного харчування, приготуванням дієтичних страв, дотриманням належного санітарно-гігієнічного стану, чіткого обліку відсутніх.

1.4. Організація роботи з батьками в школі - багатоаспектна, особливе місце у процесі спілкування з батьками, дітьми посідає класний керівник, який є першим, хто встановлює контакт із сім'єю учня і чия компетентність є обличчям закладу.

Робота класного керівника починається із вивчення сім'ї з погляду виконання нею своєї виховної функції, з метою встановлення неформальних взаємин між педагогами і батьками, створення бази співпраці щодо виховання дитини, визначення умов і чинників, які сприяють ефективній співдії сім'ї та школи.

Формами вивчення виховного потенціалу є відвідування сім'ї учня, запрошення батьків до школи..

Провідною формою роботи з батьками є батьківські збори. На батьківських зборах згуртовується батьківський колектив, формується загальна думка щодо актуальних проблем життєдіяльності колективу, формується педагогічна культура батьківської громадськості. На батьківських зборах формуються батьківські комітети класів. Періодичність проведення батьківських зборів - 2 рази на рік. На загальношкільних батьківських зборах обирається батьківський комітет закладу, до складу якого входять голови батьківських комітетів класів та дошкільних груп.

Найдоцільнішою формою педагогічного всеобучу батьків є позакласна робота, за якою вчитель відходить від традиційного монологу ( лекції, бесіди) , поєднує індивідуальну роботу з групами батьків, спілкування з окремими членами родини, залучає психолого-педагогічне консультування, тестування й анкетування батьків та учнів.

Украй злободенним є аспект організації роботи з батьками учнів як корекція виховної діяльності родин із різним типом сімейного благополуччя. На обліку знаходяться сім'ї , що утворилися внаслідок повторних шлюбів, неповні сім'ї , діти-напівсироти. Батьківський комітет плідно співпрацює з піклувальною радою та радою школи.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Звіт директора | Додав: Валя
Переглядів: 44 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites